Az élelmiszergyártás új korszakába lépett a Pápai Hús Kft., amely kizárólag növényi alapanyagokból álló vegán terméket fejlesztett ki és vezetett be a piacra.
Mérnökök egy csoportja megtanított egy robotot omlettet készíteni. A gép a folyamatot egészen a tojások feltörésétől az elkészült étel tányérra helyezéséig végrehajtja.
Tej- és tejtermékfogyasztást ösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.
A Nébih szakemberei a kereskedelmi láncok kínálatából 25 Irsai Olivér bort vizsgáltak a legújabb Szupermenta teszten.
Egyre bővül a hazai termelést segítő kampány résztvevőinek száma.
Munkába állt Gofree, az első glutén-jelző kutya Magyarországon. A NEO Magyar Segítőkutya Közhasznú Egyesület által felkészített állat sikeres próbavizsgát tett.
Lassan, de biztosan véget ér a vendéglátóipar két hónapnyi zárlata. Összefoglaltuk, mire kell és érdemes figyelni a vendéglátóhelyek biztonságos üzemeltetése érdekében.
Elindult az „Én is hazait vásárolok!” kampány, amelynek fő célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választására.
A 2020-as SIRHA Budapest HoReCa kiállításon kerestük fel a BAHAMAS Kft. jókora standját, hogy megnézzük, mivel készültek a vendéglátósoknak. Major László területi értékesítővel beszélgettünk.
Elindult a Palackposta 2020, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) és az Agrármarketing Centrum (AMC) közös borpromóciós kampánya, amely az online termelői borrendelést népszerűsíti a fogyasztók felé.