„Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat indít a Magyar Termék nonprofit szervezet.
A legáltalánosabb a paradicsom körüli nézetkülönbség. Zöldség, vagy inkább gyümölcs a piros bogyós növény? Mindkét állítást érvekkel is alá lehet támasztani.
Nagy István szerint a vendéglátósok és a közétkeztetők is sokat tehetnek a vidék fennmaradásáért.
Magyarország egyik legnagyobb, gasztronómiai fogyóeszközöket forgalmazó vállalkozása a cseh Rona üveggyár Linea Umana sorozatát hozta el a gasztroközönségnek.
A megmaradt vállalkozások egyik menekülési/megmaradási lehetősége az ételkiszállítás. Így nem az emberek mennek az éttermekbe, hanem házhoz viszik nekik az elkészített ételeket, akár a nyitvatartási időn túl is.
A koronavírus hatásai ellenére Magyarországon van és lesz elég élelmiszer a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerint.
Rég nem látott kihívások elé állítja a vendéglátást a COVID-19, vagyis a koronavírus-járvány. A szakma kevés információt és még kevesebb segítséget kap.
Megnyílnak a magyar borok értékesítését segítő pályázati lehetőségek.
Ismét sertéshús fogyasztásösztönző kampányt indított az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum, a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács, illetve a Magyar Húsiparosok Szövetsége.
Média és újságírás a gasztronómia területén címmel szervez előadást és szakmai kerekasztal beszélgetést a Piqniq Budapest.