A Syngenta új, lila YOOM™ paradicsoma aranyérmet nyert innovációs kategóriában a berlini Fruit Logistica kiállításon.
Véget ért a 2020-as Sirha Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítás. A két évvel ezelőttinél 12 százalékkal több látogató érkezett a szakkiállításra február 4-6. között.
Negyedik alkalommal gyűlik össze az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia szakmája a régió legjelentősebb fórumán.
A laktózmentes élelmiszerek, a hűtési lánc, és az élelmiszer-választást befolyásoló tényezők témájában állítottak össze köteteket a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szakértői.
A magyar borok még erősebb részévé válhatnak Magyarország turisztikai márkájának, és fellendülhet a borturizmus.
Több valótlan állítás terjed a köztudatban a húsmarhatenyésztést és a marhahúsfogyasztást illetően.
Hazánkban az évente mintegy 20 millió palack pezsgő fogyasztásnak mintegy fele az év utolsó 2 hónapjára esik.
"Márkaépítés a gasztro vállalkozásokban" címmel szervez előadást és szakmai kerekasztal beszélgetést a Piqniq csapata 2019.12.05-én, csütörtökön Budapesten a Horizontban.
A verseny célja többek között a hagyományos ízek, ételek modernizálása, az étkezési kultúra fejlesztése, valamint az évszakokhoz és szokásokhoz kötődő ételek megismertetése.
A GVH megállapította, hogy a HelloPay Zrt. megengedhetetlen pszichés nyomást gyakorolt a fogyasztókra a 10 százalékos borravaló- és adomány-mérték alapbeállításként történő alkalmazásával az általa biztosított terminálokon.