A hazai termékek tudatos választásával védenék meg a munkahelyeket

Az itthon előállított termékek vásárlására, és a hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönöz új kampányával a Magyar Termék Nonprofit Kft. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akcióhoz csatlakozók segíthetik a járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdését és a munkahelyek megőrzését.

A koronavírus-járvány nemcsak az egészségünket veszélyezteti, hanem sokunk munkáját, munkahelyét is. A Magyar Termék Nonprofit Kft. ezért kampányt indított „Vedd a hazait! Védd a hazait!” címmel. Ezt annak érdekében teszi, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása – mondta a kezdeményezésről Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit társaság ügyvezetője.

A hazai termékek vásárlására ösztönöz a Magyar Termék nonprofit szervezet
A hazai termékek vásárlására ösztönöz a Magyar Termék nonprofit szervezet

A Magyar Termék védjegyeket több, mint 160 cég csaknem 4 ezer áruja és szolgáltatása használja. Ám most nem csak az ő csatlakozásukra számítunk. Jó lenne, ha ez a felhívás minél több emberhez, céghez és szervezethez eljutna. Ezért mindenkit arra kérünk, hogyha egyetért a céljainkkal, akkor népszerűsítse a Vedd a hazait! Védd a hazait! mozgalmat – mondta Benedek Eszter. Szerinte ugyanis ebben a nehéz helyzetben is lehetőség van segíteni, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek, szervezetek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet, vagy megosztják a kezdeményezésről szóló posztot. Ehhez az amagyartermek.hu oldalon itt kapnak segítséget. A kezdeményezést népszerűsítő posztot pedig itt lehet elérni. A kampányt támogató videó itt található.

Benedek Eszter szerint az első visszajelzések nagyon kedvezőek.

A teljesség igénye nélkül például a Detki Keksz Kft., a Gyulahús Kft., az Univer Product Zrt., a Törley Pezsgőpincészet Kft., a CBA és a Príma üzletek csatlakoztak az akcióhoz. Emellett egyre több magánszemély kapcsolódik be a mozgalomba, beállítva a profilképén a #veddahazait keretet.

Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit társaság ügyvezetője
Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit társaság ügyvezetője

A Magyar Termék jótékony célra is kiterjeszti mozgalmat

A szervezet a védjegyhasználóival együttműködve csomagokat állít össze Hazai Pakk néven. Ezeket a több mint 5 ezer embert képviselő Magyar Szervátültetettek Szövetségén keresztül juttatja el a rászorulókhoz. Ugyanis a transzplantáltak különösen nehéz helyzetben vannak, hiszen mesterségesen legyengített immunrendszerrel kell átvészelniük a járványt. Az önkéntes karantén szabályainak szigorú betartása családtagjaikra is kötelezettséget ró, emiatt sok esetben nemcsak ők, hanem hozzátartozóik is elveszítették a munkájukat. A Magyar Termék Nonprofit Kft. 100 darab „Hazai Pakk” csomaggal őket kívánja segíteni - írja a nonprofit szervezet közleménye.

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Megosztom Facebookon Megosztom Twitteren Elküldöm e-mailen TetszikNem tetszik
Hozzászólások megnyitása

Regisztráció

Kövess minket!
f tw
Iratkozz fel hírlevelünkre!


Top 10