Maszkos plakátkampánnyal a hazai termékek védelmében

Már több mint 50 gyártó és kereskedőcég csatlakozott a Magyar Termék Nonprofit Kft. itthon előállított termékek vásárlására, hazai szolgáltatások igénybevételére ösztönző mozgalmához. A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” akció most 20 cég részvételével maszkos plakátkampányba kezd.

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Ahogy erről mi is beszámoltunk, az akcióhoz bármelyik gyártó és kereskedő cég csatlakozhat.

Az eltelt egy hónap alatt több mint 50 társaság kezdte el használni és népszerűsíteni a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét.

Köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó és áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, egyre több cég reklámjaiban, termékein, honlapján és közösségi oldalán látható a #veddahazait, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést a Facebook profilképe keretének beállításával – derült ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. online sajtótájékoztatóján.

Új fokozatba kapcsolt a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány
Új fokozatba kapcsolt a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány

Sok olyan cég is csatlakozott már a kezdeményezésünkhöz, akik eddig nem használták a Magyar Termék védjegyeket. Ezért bízom benne, hogy a Vedd a hazait! Védd a hazait! akció széles körű és tartós összefogássá válhat, ezzel is segítve a járvány okozta nehézségek leküzdését – értékelte az eddig történteket Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

A kampány most 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódik. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. A citylight-okon olyan közismert hazai márkák szerepelnek, mint például a Törley.

Az ilyen válságos időszakban kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztóink lássák, melyik termékek megvásárlásával adnak lehetőséget a hazai munkavállalóknak a folyamatos munkavégzésre, ezzel a megélhetésük fenntartására. Ehhez nyújt segítséget a #veddahazait akció, amely a hazai gyártású termékek előállítóinak összefogásával most még jobban kiteljesedik - emelte ki a sajtótájékoztatón Lőrik Tamás márkamenedzser.

Bodrogai Ferenc, a magyar higiéniai piac meghatározó szereplőjeként professzionális termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat kínáló Assist-Trend Kft. tulajdonosa arra hívta fel a figyelmet, hogy

a magyar szállodák, vendéglátótóhelyek, rendezvényszervezők különösen megszenvedték a járványt.

Ezért nagyon fontosnak tartja, hogy a turisztikai szektor cégei higiéniai szempontból készen álljanak a vendégek fogadására a korlátozások feloldásáig és azt követően is.

Benedek Eszter elmondta, hogy a #veddahazait kezdeményezés továbbra is nyitott. Bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival. Arra ugyanakkor a nonprofit cég figyel, hogy a termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a #veddahazait szlogenjét és emblémáját, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a hazai áruk piacra jutását. Az ügyvezető szerint a járvány miatt kialakult helyzetben bárkinek lehetősége van segíteni a másikon, hiszen minden egyes vásárlási döntéssel hozzájárulhatunk ahhoz, hogy közösségünk tagjai megőrizhessék a munkahelyüket.

A csatlakozás egyik módja, ha a támogató magánszemélyek és cégek a Facebook-oldaluk profilképén beállítják a #veddahazait képkeretet. Ehhez az amagyartermek.hu oldalon kapnak segítséget.

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Megosztom Facebookon Megosztom Twitteren Elküldöm e-mailen TetszikNem tetszik
Hozzászólások megnyitása

Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

A hazai termékek tudatos választásával védenék meg a munkahelyeket

„Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat indít a Magyar Termék nonprofit szervezet.

0 | 2020. április 15.
A háziasszonyoktól kaphatnak segítséget a hazai élelmiszer-előállítók

Elindult az „Én is hazait vásárolok!” kampány, amelynek fő célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választására.

0 | 2020. április 29.

Kiemelt hirdetések

Atosa - feltéthűtő 6 x GN 1/3 - 105 900 FT + ÁFA
Atosa - feltéthűtő 6 x GN 1/3 - 105 900 FT + ÁFA
2020. július 02. | Inox Pláza | Dunaharaszti
Szigetelés vastagsága: 40 mmKapacitás: 53 literNettó súly: 47 kgEnergiafogyasztás: 3 kW/napDixell termosztát5-ös klímaosztályRozsdamentes acél burkolatGN edényt...
105 900 Ft
Atosa - feltéthűtő 4XGN 1/3 - 92 900 FT + ÁFA
Atosa - feltéthűtő 4XGN 1/3 - 92 900 FT + ÁFA
2020. július 02. | Inox Pláza | Dunaharaszti
Belső méret: 850x310x155 mmSzigetelés vastagsága: 40 mmKapacitás: 40 literNettó súly: 41 kgEnergiafogyasztás: 1,55 kW/napDixell termosztát5-ös klímaosztályRozsd...
92 900 Ft
Atosa - feltéthűtő 6 x GN 1 / 4 - 89 000 FT + ÁFA
Atosa - feltéthűtő 6 x GN 1 / 4 - 89 000 FT + ÁFA
2020. július 02. | Inox Pláza | Dunaharaszti
Belső méret: 1050x250x155 mmSzigetelés vastagsága: 40 mmKapacitás: 40 literNettó súly: 41 kgEnergiafogyasztás: 3 kW/napDixell termosztát5-ös klímaosztályRozsdam...
89 000 Ft
Atosa - feltéthűtő 5xGN1/4 - 81 900 FT + ÁFA
Atosa - feltéthűtő 5xGN1/4 - 81 900 FT + ÁFA
2020. július 02. | Inox Pláza | Dunaharaszti
Belső méret: 850x250x155 mmSzigetelés vastagsága: 40 mmKapacitás: 32 literNettó súly: 38 kgEnergiafogyasztás: 1,55 kWh/napDixell termosztát5-ös klímaosztályRozs...
81 900 Ft
OLAJSÜTŐ 13 LITERES ELEKTROMOS 420 472 FT + ÁFA
OLAJSÜTŐ 13 LITERES ELEKTROMOS 420 472 FT + ÁFA
2020. július 02. | Inox Pláza | Dunaharaszti
Rozsdamentes professzionális olasz olajsütő. Az olajsütők, avagy fritőzök felhasználási területe nagyon széles: a kisebb konyhák, a nagyobb vendéglátó egységek,...
420 472 Ft
Kövess minket!
f tw
Iratkozz fel hírlevelünkre!


Top 10