Széttrollkodja a Burger King a McDonald's gyerekmenüjét

Szomorú, szerencsétlen, vagy boldogtalan menü? Nehéz az eredeti Happy Meal - Unhappy Meals angol szójátékot magyarul jól visszaadni. A Burger King (BK) szanaszét trollkodta a nagy vetélytárs hiper-boldog, mindig mosolygós gyerekmenüjét. Az alábbi Youtube-videó mutatja be a BK menüjét, ami a rossz passzban lévő éhes embereknek kínál hangulatukhoz illeszkedő csomagolást.

A sajtóközlemény szerint a gyorsétteremlánc május elején vetette be először a "Real Meals" nevű kampányát.

Öt, különféle "Real Meal" doboz került forgalomba, a hangulatok a következők: 

  • Pissed Meal (mad - ingerült),
  • Blue Meal (sad - szomorú),
  • Salty Meal (bitter - elkeseredett),
  • YAAAS Meal (excited - izgatott), és
  • DGAF Meal (Don't give a f*** - b***ok én mindenre).

Ötféle hangulathoz való csomagolással készül a Burger King a mentális egészség fontosságát hangsúlyozó kampányra
Ötféle hangulathoz való csomagolással készül a Burger King a mentális egészség fontosságát hangsúlyozó kampányra

A #FeelYourWay - (nagyjából: érezd úgy magad, ahogy akarod) hessteggel ellátott dobozok a nagy Whopper menühöz választhatóak, amiben sült burgonya és egy üdítő van,

játék viszont nincs.

A következő városokban hozzák ki az Egyesült Államokban: 
Seattle, New York, Los Angeles, Austin és Miami.

A gyorsétteremlánc kampánya azt üzeni, hogy megérti azokat, akik nem tudnak folyamatosan jókedvűek lenni. Az 5 hangulatot kifejező dobozon a Mental Health America (MHA), az amerikai emberek mentális egészségért dolgozó szervezet logója is szerepel. Ugyanis a kampányt a Burger King és az MHA együttműködése keltette életre azért, hogy felhívják a figyelmet a mentális egészség fontosságára. Az MHA részéről Paul Gionfriddo elnök/ügyvezető nyilatkozott úgy, hogy:

Nem sokan gondolnak arra, hogy a gyorséttermi étkezés és a mentális egészség összefügghet. Az MHA-nál mi úgy gondoljuk, hogy a közösség minden szintjén szükség van mentális egészségről szóló párbeszédre azért, hogy az érintettek időben segítséget kaphassanak. A Burger King a nemzetközi ismertségét használva segít abban, hogy a mentális egészség fontosságáról szóló párbeszéd minél szélesebb körben elterjedjen. A kampány részeként a gyorsétteremlánc azt üzeni a vásárlóinak, hogy az is oké, ha épp nem vagy oké.

Az MHA szerint az embereknek nem lenne szabad titkolniuk a mentális betegségeiket. Szerintük a problémák megosztása másokkal nagy erőt hordoz, és ha valaki szenved, akkor is van remény. Azoknak, akik úgy érzik, baj van a mentális egészségükkel, az első, legegyszerűbb lépés, ha utánajárnak az interneten a témának, és kitöltik az MHA-tesztjét. A szervezet 2014-es alapítása óta 4 millióan töltötték ki ezt a kérdőívet, a hivatalos weboldalon naponta mintegy 3 ezer kitöltött tesztet regisztrálnak.

A hangulatdobozok május elején kerültek a kiválasztott gyorséttermekbe, a mentális egészség hónapjához kapcsolódóan. Az MHA és együttműködő partnerei 1949 óta tartják meg a kampányt, amiben több millió emberhez jut el a téma fontosságának üzenete a médián, a rendezvényeken és a teszteken keresztül. 

A résztvevő üzletek a következők:

3301 Fourth Avenue South, Seattle, Washington, 98134; 474 7th Avenue, New York, New York, 10018; 4918 West Sunset Boulevard, Los Angeles, California, 90027; Farm-to-Market 969, Austin, Texas, 78724; 1100-5th Street, Miami Beach, Florida, 33139.

Vajon mit szólhat ehhez a meki bohóca?

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Megosztom Facebookon Megosztom Twitteren Elküldöm e-mailen TetszikNem tetszik
Hozzászólások megnyitása

Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

Éttermi kommunikáció a Social Media világában

Intuíció és kreativitás nélkül sosem fog menni. Önmagában azonban ennyi nem elég. Az igazán ütős kommunikációhoz ismerni kell a célközönséget, olvasni a gondolataikat.

0 | 2017. május 21.
Zalaegerszegi fiatalok lettek a "Hazai ízek, hazai asztalokon" szakácsverseny győztesei

Hazai ízekben idén is a zalaegerszegi Báthory István Szakgimnázium és Szakközépiskola csapata lett az első a szakácsversenyen.

1 | 2019. április 15.
Adatok, eredmények, grafikonok sokasága érhető el az új Élelmiszeripari Információs Rendszerben

Rengeteg érdekességet és adatot gyűjtött össze az élelmiszeriparról az Élelmiszeripari Információs Rendszer, az ÉLIR.

1 | 2018. június 30.

Kiemelt hirdetések

2020. május 26. | Fagylaltos | Budaörs
Pasztörizál és fagyaszt;akár egyidőben .2-4 kg között fagyaszt,3-6 kg pasztörizál.950000ft:0630/4175127...
950 000 Ft
2020. május 26. | János | IV. kerület
Rozsdamentes anyagból készült új merőkanalak eladók.1 l-es 62cm nyéllel 3000,-Ft , 0,3 l-es 42cm nyéllel 1800,-Ft, 0,2 l-es 40cm nyéllel 1500,-Ft.Egyb...
6 000 Ft
2020. május 26. | Tóth Dániel | Jászberény
Tartozékok: 1 sor labirint szűrő, zsírleeresztő csap/ Kérhető ventilátorral /Ár: 130.000 Ft + ÁfaOrszágos kiszállítással, akár 24 órán belül....
130 000 Ft
2020. május 25. | Kernmüller László | XI. kerület
Új digitális, leeresztő szivattyús, fóliatasztatúrás minőségi pultalatti pohár-és tányérmosogatógép tank és bojler hőmérséklet, valamint vegy...
443 500 Ft
2020. május 25. | Horváth László | Kaposvár
Vállalkozásunk várja olyan régi és új élelmiszeripari vállalkozók jelentkezését, akik a HACCP rendszer kialakítására, felülvizsgálatára (tanác...
Kövess minket!
f tw
Iratkozz fel hírlevelünkre!


Top 10