Termékekkel és tanácsokkal segíti a Magyar Marketing Szövetség a vendéglátósokat

Éttermeket, kávézókat és szállodákat segít ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata. Az augusztusi programban az összeállított csomagokat Pest megyei vendéglátó-egységeknek és hoteleknek juttatják el. Ehhez kapcsolódóan pedig kommunikációs tevékenységgel is támogatják az érintetteket. A cél a koronavírus és a nyomában jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítése.

Ők segítenek a hazai vendéglátás egyes vállalatainak

A programban a Magyar Marketing Szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vesznek részt. A kezdeményezésben olyan jól ismert márkák vállaltak szerepet, mint az Alpro, a Heineken, a Kotányi, Nestlé, a Pek-Snack, a Pepsi, a Szentkirályi és a Theodora ásványvizek, a Viwa, valamint a csomagok összeállítása és kiszállítása révén a METRO áruházlánc. A project szervezését szintén az MMSZ és a tagozat tagjai, a menteshelyek.hu csapata végezte, a projekt kommunikációját a KNK PR segíti, a project szakmai támogatója a Trade magazin.

Az egyes márkák termékeiből összeállított csomagokat a programhoz kapcsolódó METRO áruházlánc Pest megyei Horeca egységeknek juttatja el. A megcélzott szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok”. Minden kategóriából 20-20 egységet támogatnak a csomagokkal. A program augusztus hónap végéig tart, a támogatott éttermek, kávézók és hotelek eddig kapják meg a csomagot.

Üres utcák és üres éttermek voltak a koronavírus járvány első szakaszában - sokan szorulnak segítségre a gasztronómiában
Üres utcák és üres éttermek voltak a koronavírus járvány első szakaszában - sokan szorulnak segítségre a gasztronómiában

Az összefogással a Horeca szektort segítik

„A jelenlegi helyzetben a Horeca egységek támogatása fontosabb, mint valaha. Most azért fogtunk össze, hogy ne maradjon el a nyár, akkor sem, ha kevesebb a turista. Ezzel a csomaggal szeretnénk hozzájárulni a Covid kihívásainak csökkentéséhez” – mondta el a kezdeményezésről Bódi Krisztina. A Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozatának vezetője hozzátette: 

„a hazai Horeca ágazat régóta kiváló munkát végez, amelyet az elmúlt hónapokban sajnos rendkívüli mértékben megnehezített a koronavírus-helyzet. A gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó szektor megsegítése szakmai és erkölcsi kötelességünk.”

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda- valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat.

Megtörte a magyar turizmus lendületét a koronavírus

A turizmus a nemzetgazdaság egyik legnagyobb szektora, amelynek a – koronavírus megjelenéséig – jelentős és kedvező hatása volt a magyar gazdaságra is. A GDP-ben való részesedése a közvetlen és közvetett (multiplikátor) hatással együtt mintegy 10 százalékot tesz ki, és közel 500 ezer embernek ad munkát. A szektor ráadásul évek óta növekedést élt meg. 2019 novemberben a vendégéjszakák száma éves alapon 4,8 százalékkal, az árbevétel 10 százalékkal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken. Az ehhez kapcsolódó Horeca szektor szintén fejlődésen ment keresztül, ugyanakkor ezt nem követte a szegmens aktív kommunikációja. Az idén létrejött Horeca és event tagozat ezen kíván javítani munkájával, amelynek a mostani helyzetben különleges jelentősége van - írta az MMO.

Iratkozz fel hírlevelünkre!


Megosztom Facebookon Megosztom Twitteren Elküldöm e-mailen TetszikNem tetszik
Hozzászólások megnyitása

Regisztráció

Kapcsolódó cikkek

Süllyed a vendéglátás hajója, de mi még zenélünk

Rég nem látott kihívások elé állítja a vendéglátást a COVID-19, vagyis a koronavírus-járvány. A szakma kevés információt és még kevesebb segítséget kap.

2 | 2020. március 20.
A kíváncsiság győzött a 2020-as Magyarország tortája versenyen

A tápiószecsői Hisztéria Cukrászda Curiositas fantázianevű alkotása lett a 2020-as Magyarország tortája.

4 | 2020. augusztus 05.

Kiemelt hirdetések

Rozsdamentes polc, fali polc
Rozsdamentes polc, fali polc
2020. szeptember 30. | J.Gáborné | Szentendre
Eladó a képeken látható rozsdamentes polc. Masszív szerkezetű. Mérete: 90 x 25 cm...
13 000 Ft
Rozsdamentes polc, fali polc
Rozsdamentes polc, fali polc
2020. szeptember 30. | J.Gáborné | Szentendre
Eladó a képeken látható rozsdamentes polc. Masszív szerkezetű. Mérete: 60 x 30 cm...
10 000 Ft
Üdítőgép, italhűtő gép, juice-gép
Üdítőgép, italhűtő gép, juice-gép
2020. szeptember 30. | J.Gáborné | Szentendre
Eladó a képeken látható italhűtő gép. 2 x 10 L-es tartállyal. Rozsdamentes házzal. Szép esztétikai, jó műszaki állapotban. Mérete: 47 x 22 / 38 cm. Szállításban...
65 000 Ft
Jéggép, jégkocka készítő gép
Jéggép, jégkocka készítő gép
2020. szeptember 30. | J.Gáborné | Szentendre
Eladó a képeken látható ipari jéggép. Staff gyártmány, léghűtéses. 30 kg/ 24 óra kapacitással. Szép esztétikai, jó műszaki állapotban. Mérete: 32 x 50 / 72 cm. ...
70 000 Ft
Légkeveréses sütő, forrólevegős sütő
Légkeveréses sütő, forrólevegős sütő
2020. szeptember 30. | J.Gáborné | Szentendre
Eladó a képeken látható légkeveréses sütő.Olasz gyártmány. Párásítós, grill funkcióval, dupla fűtőszálas ( felső-hátsó). Szép esztétikai, jó műszaki állapotban....
70 000 Ft
Kövess minket!
f tw
Iratkozz fel hírlevelünkre!


Top 10